KETURUNAN KU....

Sekarang ambo bercadang nak kumpulkan maklumat ahli keluarga ambo & Isteri. Sesiapa berkenaan bolehlah berhubung / sms Mohd Syamri ~ 0199366861 @ Email ke husnahaziq79@gmail.com . Contoh Tree Family yang dah ada (sila klik)

Ahad, 7 Disember 2008

Selamat Pengantin Baru Sepupuku; Firdaus

Semalam (6 Dis 2008), kami sekeluarga pergi ke Majlis Perkahwinan Sepupuku; Mohd Firdaus Bin Abas di Manir Kuala Trg. Firdaus @ panggilan manja daus adalah anak ke 10 dalam keluarga Pok Saudaraku; Abas Bin Ahmad (abang kepada arwah abahku, aku panggil ayah ngah).

Daus ni lulusan UiTM Machang sekarang berkerja sebagai Penyelia Kewangan di MyDin KT bertemu jodoh dengan rakan sekerjanya Zaleha. Mereka telah diijabkabul pada malam 5 Disember.

Seronoknya majlis ini, aku dapat berjumpa dengan semua sepupuku (anak arwah ayah ngah) kecuali Kak Zah Cikgu Zainal & Kak Ida (ada periksa Open Unversity). Pada hari tu aku dapat jumpa kembar Cik Ani (Guru di Gua Musang), Cik Ana (Guru di Dungun), Kak Yah (Ustazah di SMA Durian Guling), Sayuti ( Chalok), Mamat Gobas ( MSN K.Trg), Kak Ta (akauntan KL), Bahiri ( Mydin USJ) & Nabila (Kilang KL). Selain tu aku juga dapat suami-suami sepupu aku tadi Abg Yie ( Cik Ani), abg Zubir (Cik ana), Abg Sobri (Kak Yah), Kak Nor (isteri sayuti), isteri mamat & Kak Ta ( ex- isteri arwah abag Lutpi).

Turut datang ke majlis tu adalah sepupu aku (anak Mak Chik Dengir) ~ Kak Yah & Anak2 (Guru di Sarawak), Kak Midah ( Guru di Klang) & Abg Lie ( Tok HAs)

Raja Sehari ~ Daus & Zaleha

Haziq & Pok Aus( panggilan anak saudaranya)

Kak Yah & anaknya; Izuddin
Sedang bersiap sebelum ke Rumah Pengantin Perempuan

Mamat Gobas (dukung anak)

Sayuti ( baju oren) & Mamat Gobas

Cik Ani ( tudung merah) & Cik Ana (tudung ungun) sedang makan beradab

Tiada ulasan: