KETURUNAN KU....

Sekarang ambo bercadang nak kumpulkan maklumat ahli keluarga ambo & Isteri. Sesiapa berkenaan bolehlah berhubung / sms Mohd Syamri ~ 0199366861 @ Email ke husnahaziq79@gmail.com . Contoh Tree Family yang dah ada (sila klik)

Selasa, 3 Ogos 2010

Pasang 'Formwork' rumah...



Kerja-kerja pasang 'Formwork'
Tukang sedang pasang papan bagi buat 'formwork' rumah..


Kerja-kerja pasang 'formwork' bermula dari bilik belakang...

Tiang dalam tanah (Column Stump) yang telah siap; bahagian dapur

2 Ogos 2010 (Isnin)

Hari ini, Baitul Syaza dalam fasa memasang 'FORMWORK'. Apa Formwork tu?? Formwork ialah dalam bahasa kampung dibanggil bekas bagi buat beam..

Hari ini juga, aku berkesempatan ke tapak rumah semasa tukang sedang berkerja kerana hari ini aku bercuti kerana ada temujanji doktor Pakar HUSM.. Kebiasaannya aku tidak berkesempatan berjumpa dengan tukang rumah kerana waktu kerja aku & tukang rumah serentak... Aku balik sekolah...tukang rumah abis dah kerja...

Tiada ulasan: