KETURUNAN KU....

Sekarang ambo bercadang nak kumpulkan maklumat ahli keluarga ambo & Isteri. Sesiapa berkenaan bolehlah berhubung / sms Mohd Syamri ~ 0199366861 @ Email ke husnahaziq79@gmail.com . Contoh Tree Family yang dah ada (sila klik)

Sabtu, 19 September 2009

Alhamdulillah..

Alhamdullilah...

Bersyukur kepada Allah kerana memanjang usia ku bagi aku beribadat dalam bulan Ramadhan 1430 ini... Bulan di mana Allah ' lelong pahala' murah-murah...

Pagi tadi, Allhamdullilah aku dapat khatam al-quran... Walaupun banyak dugaan untuk menghabiskan 1 juz sehari,,akhirnya dengan tekad aku berjaya..Walaupun banyak program dalam Ramadhan yang terpaksa aku 'out station'... Aku terpaksa ke Penang, Johor Baharu, Bangi & Dungun. Tapi target 1 juz saehari dapat direalisasikan pada 29 ramdhan pukul 8.12 pagi...ALHAMDULILLAH

* Ya Allah, kau panjangkan usia ku bagi aku berjumpa dengan Ramdhan akan datang..Aku belum puas beribadat dalam bulan mulia ini...

Tiada ulasan: