KETURUNAN KU....

Sekarang ambo bercadang nak kumpulkan maklumat ahli keluarga ambo & Isteri. Sesiapa berkenaan bolehlah berhubung / sms Mohd Syamri ~ 0199366861 @ Email ke husnahaziq79@gmail.com . Contoh Tree Family yang dah ada (sila klik)

Sabtu, 19 September 2009

Main Mercun..


Esok hari raya.... Orang kata raya tak meriah kalu x ada mercun & bunga api....Betul ke?? Ingat zaman aku kecil-kecil dulu, mercun apa aku tak kenal...Mercun papan, mercun 'das', mercun bawang & paling aku suka mercun pusu...

Tapi lama dah aku tinggal perkembangan mercun..Zaman sekarang semua ada...Mercun pulak bunyinya kuat macam Bom...DUMMMMM!!!. Mercun tumpat..Bola... Banyak sangat mercun baru yang timbul..

Haziq, husna & Hafiy tahun ini belajar main bunga api....Bunga api ni kawan aku yang beri... Tak apalah bunga api je...Yang penting pesan kat anak2 jangan main mercun yang merbahaya..




Tiada ulasan: